قوانین خاص دامنه

- تمديد يك دامنه تاريخ گذشته در صورت امکان تمدید ، ممکن است دارای جریمه تاخیر نسبت به تعرفه عادی باشد که این جریمه مطابق با قوانین ICANN و ثبت کننده اصلی اخذ می گردد.
- تاریخ مستند برای مدت ثبت دامنه،whois های بین المللی می باشد.( در خصوص دامنه های ir. استعلام از ثبت کننده مستند خواهد بود.)
- اگر در سفارش خریدار، دامنه ای باشد که ثبت کننده مرجع آن را ثبت ننماید و یا در حین تکمیل مراحل ثبت، آن دامنه توسط شخص دیگری ثبت گردد و یا انتقال دامنه ای به شرکت باشد که به هر دلیل انجام نگردد، شرکت تنها موظف به بازگرداندن هزینه ثبت و یا انتقال آن دامنه به حساب خریدار در پرتال کاربران می باشد.
- در صورت درخواست انتقال یک دامنه به پنلی خارج از شرکت از طریق پرتال کاربران شرکت حق ممانعت از تکمیل مراحل انتقال را ندارد
- از آنجا که شرکت ثبت وتمدید دامنه وانتقال برای خریدار را به صورت نماینده واسط انجام می دهد عدم پذیرش توسط ثبت کنندگان بین المللی ویا ثبت کننده .Ir نسبت به ثبت ویا تمدید دامنه به هر دلیل مسئولیتی را متوجه شرکت نخواهد کرد.
- خریدار موظف است قبل از ثبت دامنه نسبت به حقوق مالکیتی دامنه برای خود تحقیق لازم را به عمل آورده وشرکت در صورت ادعای شخص ثالث صاحب حق مورد تائید شرکت و مراجع ذیصلاح ایرانی وبین المللی آن دامنه را مسدود نموده و به رای مراجع ویا قوانین بین المللی عمل می نماید.

آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

 پرینت این مقاله

در همین زمینه

تعاریف

خریدار کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به خرید و پرداخت هزینه سرویس می نماید....

رویه حفاظت

شرکت درقبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و حق استفاده وارائه به اشخاص ثالث ویا...

تحویل خدمات

* پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن سرویس خریداری شده، مراتب از طریق ایمیل...

نحوه ارتباط طرفین با هم

- روش ارتباطی مستند شرکت با خریدار، آدرس ایمیل خریدار که حساب کاربری وی در پرتال کاربران ثبت...

سلب اختیار

عدم اجراي بخشي از شرايط و قوانین شرکت نسبت به خریدار يا ديگران به منزله سلب حق اجراي قوانین از...

Powered by WHMCompleteSolution