طراحی وب سایت هاستینه

 

یکی از نکات کلیدی در ایجاد یک سایت ، طراحی آن می باشد. طراحی سایت یکی از مهمترین نکاتی است که می تواند باعث جلب توجه و افزایش بازدیدکنندگان وب سایت شما شود. خود را فردی فرض کنید که برای خرید از خانه خارج شده و مشغول تماشای ویترین مغازه ها است ، طبیعی است فروشگاه هایی که از ظاهر زیبا تر و دکوراسیون و ویترین بندی بهتری برخوردار هستند بیش از فروشگاه های دیگر نظر شما را جلب می نمایند! و اکثر اوقات پس از یک نگاه سطحی به ویترین فروشگاه، تصمیم می گیرید که وارد فروشگاه شوید یا اینکه به راه خود ادامه دهید. به عنوان مثال اگر کالای مورد نظر خود را در ویترین مشاهده ننمایید احتمال اینکه وارد فروشگاه شوید کمتر از زمانی است که کالای مورد نظر خود را در ویترین فروشگاه ببینید! شاید در همان نگاه اولیه به ویترین، کالای دیگری که قصد خرید آن را هم نداشته ای نظر شما را جلب کند و باعث شود شما آن را خریداری نمایید. اگر کمی دقت نمایید متوجه خواهید شد که در عرصه اینترنت هم جز این نیست! حس زیبایی دوستی و زیبا پسندی ، گاهی اوقات باعث می شود که ما حتی کیفیت را نیز فراموش کنیم ! اما شما مطمئن باشید ما ضمن ارائه ظاهری زیبا به شما هسته مرکزی را نیز به جد تکمیل می کنیم تا هر آن چه بهترین است برای شما دوست و مشتری خوب ما باشد.

یکی از مهمترین عوامل در جذب بیننده و افزایش کاربران سایت نحوه طراحی آن است. هرچه در این زمینه دقت و ذوق بیشتری صورت پذیرد و سایت مورد نظر ماهرانه و جذاب تر طراحی شود، نتیجه بهتری خواهد داشت. استفاده از تصاویر زیبا و درخور سایت، ترکیب رنگ متناسب، استفاده از انیمیشن و کلیپ ها و در عین حال کم حجم بودن سایت و لود سریع آن همگی از عواملی هستند که باعث می شود سایت شما به عنوان یک سایت نمونه و متمایز شناخته شود.
همچنین چنانچه سایت شما این قابلیت را داشته باشد تا بتوانید به راحتی هر از چند مدت، اشکال، رنگ ها و… سایت را تغییر دهید و سایت خود را متنوع تر سازید، باعث جذابیت بیشتر سایت شما خواهد شد.

با توجه به نکات فوق تیم طراحی و توسعه فناوری اطلاعات هاستینه آماده است تا در زمینه طراحی، برنامه نویسی و آماده سازی سایت های پیشرفته و داینامیک، ایجاد بانک های اطلاعاتی مرتبط، تبلیغات و مدیریت بازدیدکنندگان و تهیه و طراحی امکانات سایت منطبق با طرح و سفارش شما، خدمات لازم را ارائه نماید.

برای سفارش طراحی درخواست خود را ازطریق پشتبیانی سایت برای قسمت طراحی سایت ارسال نمایید تا دراولین فرصت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

 پرینت این مقاله

Powered by WHMCompleteSolution